Scroll Top

Cost2travel

aplikacija za brezskrbne službene poti aplikacija za brezskrbne službene poti

IZZIVI,

s katerimi se srečujejo zaposleni in podjetja pri obračunu stroškov, ki nastajajo na službenih poteh:
  • Se dogaja, da zaposleni izgubijo račune s službenih poti (npr. za taksi, cestnine, kosila, parkiranje,…) še preden jih uspejo dostaviti računovodstvu?
  • Porabijo zaposleni preveč časa za ročno vnašanje teh stroškov v potna poročila?
  • Porabi računovodstvo preveč časa za zbiranje in obračun?
  • Imate težave pri sledenju in poročanju?

Rešitev je aplikacija COST2TRAVEL!

KORISTI,

ki jih pridobi podjetje z uporabo aplikacije:
  • Izgubljeni računi postanejo preteklost: Slike računov se shranijo v oblaku, kar pomeni, da so vedno dosegljive in varno shranjene. Nikoli več ne boste iskali izgubljenih računov v nahrbtniku ali na mizi!
  • Hitrejše beleženje stroškov: Aplikacija omogoča enostavno fotografiranje računov, ki so sestavni del poročila. To prihrani vaš čas.
  • Boljša sledljivost: Z aplikacijo lahko natančno spremljate vse potne stroške, kar vam omogoča boljši pregled in lažje upravljanje.
  • Učinkovitejše vračilo stroškov: Aplikacija pospeši proces vračila stroškov, saj so vsi podatki že digitalno shranjeni in pripravljeni za izvoz.
  • Preglednost in poročila: Aplikacija ustvari pregledna poročila, ki jih lahko delite z računovodstvom ali vodstvom podjetja.

Aplikacija se lahko prilagaja dokumentom, ki jih podjetje že uporablja.

Vas zanimajo tudi katere od spodnjih rešitev?