Cost2travel
aplikacija za brezskrbne službene poti aplikacija za brezskrbne službene poti
IZZIVI,
s katerimi se srečujejo zaposleni in podjetja pri obračunu stroškov, ki nastajajo na službenih poteh:
- Se dogaja, da zaposleni izgubijo račune s službenih poti (npr. za taksi, cestnine, kosila, parkiranje,…) še preden jih uspejo dostaviti računovodstvu?
- Porabijo zaposleni preveč časa za ročno vnašanje teh stroškov v potna poročila?
- Porabi računovodstvo preveč časa za zbiranje in obračun?
- Imate težave pri sledenju in poročanju?
Rešitev je aplikacija COST2TRAVEL!
KORISTI,
ki jih pridobi podjetje z uporabo aplikacije:
- Izgubljeni računi postanejo preteklost: Slike računov se shranijo v oblaku, kar pomeni, da so vedno dosegljive in varno shranjene. Nikoli več ne boste iskali izgubljenih računov v nahrbtniku ali na mizi!
- Hitrejše beleženje stroškov: Aplikacija omogoča enostavno fotografiranje računov, ki so sestavni del poročila. To prihrani vaš čas.
- Boljša sledljivost: Z aplikacijo lahko natančno spremljate vse potne stroške, kar vam omogoča boljši pregled in lažje upravljanje.
- Učinkovitejše vračilo stroškov: Aplikacija pospeši proces vračila stroškov, saj so vsi podatki že digitalno shranjeni in pripravljeni za izvoz.
- Preglednost in poročila: Aplikacija ustvari pregledna poročila, ki jih lahko delite z računovodstvom ali vodstvom podjetja.
Aplikacija se lahko prilagaja dokumentom, ki jih podjetje že uporablja.
Vas zanimajo tudi katere od spodnjih rešitev?
-
Zajem in potrjevanje vhodnih računov
-
Obvladovanje projektne dokumentacije
-
Zajem in upravljanje z zaupnimi dokumenti (pogodbe s kupci, pogodbe o zaposlitvi,..)
-
Varno skeniranje
-
Masovno skeniranje vaših papirnih dokumentov